Givenchy, Louis Vuitton, Veuve Clicquot ve Dom Perignon gibi markaları portföyünde bulunduran LVMH'nin karı 2009'un ilk yarısında geçen yıla oranla %23 düşerek 687 milyon euroya indi. Ciro ise 7,8 milyar euro ile (size büyük gelmesin) yalnızca yüzde 0,2 arttı. LVMH yılın geri kalan kısmı için tahminlerde bulundu ve pazar paylarını yeni ürünlerle artırmayı planlıyor.
Lüks sektörü de kriz mağduru
Givenchy, Louis Vuitton, Veuve Clicquot ve Dom Perignon gibi markaları portföyünde bulunduran LVMH'nin karı 2009'un ilk yarısında geçen yıla oranla %23 düşerek 687 milyon euroya indi. Ciro ise 7,8 milyar euro ile (size büyük gelmesin) yalnızca yüzde 0,2 arttı. LVMH yılın geri kalan kısmı için tahminlerde bulundu ve pazar paylarını yeni ürünlerle artırmayı planlıyor.
0 yorumlar:
Yorum Gönder